Orkeslös

Det har bara gått två dagar på denna veckan och jag måste säga att jag är helt orkeslös. Jag flyttade i ca 17 timmar igår och han packa upp med på det. Jag har tvättat städat och allt möjligt. I morse kom ett samtal som jag tror gjorde mig chockad. Jag blundade nog ganska hårt och reagerade på helt fel sett. Förlåt. Efter det så har jag gått hela dagen och tänkt på detta och nu har det smält. Jag är ju verkligen jätteglad. Och ska se till att smälta det ännu mera bara. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan ska jag söka lite extra jobb elle rnågot annat för jag känner att ag vill ha ett heltidsjobb och kunna leva bättre. Det känns lite tragiskt nog att jag jobbar som en gnu men inte får ut det jag borde av det. I annat fall så vill jag iaf ha ett extra jobb.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Lev drömmen* Det kommer jag alltid att göra. Och jag ser den med dig...
Du gav mig en chans och den tänker jag inte ge upp. För du har fått mig både förälskad och kär om jag ska vara ärlig...

Kommentarer
Postat av: Johan

Du behöver en stor kram kraaam :)

2011-03-02 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0