Min outfit för min 20 årsdag är fixad*

Redan onsdag och massa att göra hela tiden. Idag har jag farit på stan och träffat en massa vänner och myst. Det blev en fika på bland annat NK. EN runda i affärerna och jag HITTADE min oufit tll jag fyller år och jag måste bara säga LOVE IT! Jag kommer vara såå söt^^. Många underbara stunder att räkna ner till. Den 17-23 mars. Och sedan till 1 april. Och längtar man efter något gott så längtar man aldrig för länge? Imorgon ska jag upp och jobba 06 efter det blir det frisören och sedan ska jag vara frisör? Och efter det har jag inget planerat. Sova kanske? För tro det eller ej men på fredag jobbar jag 06-21? Ojoj. I helgen är jag ledig och ska försöka hjälpa emma som bodde här innan och flytta på sina grejor. Sedan inget mer alls. Bara ta det lungt och invänta tiden. *
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min födelsedagsoutfit: Fast mina chinos är Marinblåa fast jätte mörka* Och inte riktigt den modellen men nästan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0