Tröttheten tar över idag

Idag kunde jag riktigt känna att det inte vart någe roligt att stiga upp. Tänkte att jag skulle ta mig upp vid 07:45 så att jag kunde vara effektiv och städa samt tvätta. Men min ork fanns inte där någonstans. Nu iallafall springer jag runt här hemma och småröjer innan jag drar till jobbet som jag gör snart men ni når mig på mobilen. Jag har saknat mitt jobb och alla underbara flickor där (Ja, jag är enda killen på restaurangen). Man kan verkligen känna av helgens bravader, det känner jag av i hela min kropp. Men kul hade jag som sagt iallafall så det var det värt. Denna veckan ska jag försöka att skaffa mig kvalitetstid med alla mina nära och kära som jag inte träffat på många dagar. Saknat er alla pojkar och flickor. Mer än så har jag inte planerat.
Snart kommer vårat program på TV3 sändas *Sommar i Sverige* som har premiär 18:de januari. Undrar när vår trailer sänds? Gud, jag tror jag flyttar från sverige? Det får inte missas!7
Idag får jag mysa med madde. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0