^^En trött Adrian^^

Efter att inte ha bloggat på ett tag kan jag säga att jag vet inte varför. Men anledningen är nog att tankarna flyger runt i huvudet. Mycket som ska göras, avgöras och dylikt. Jobbar hela tiden. Och en massa mer. Men nu ska jag börja bli lite bättre på det.

Iallafall. Senaste veckan har det hänt en hel del. Det började med att jag flög upp till Piteå förra fredagen, Där jag möttes upp av Alexander, Nina och Elin. Det blev en sen kväll och tiden flög iväg. Jag har lärt mig en del om norrland också fick en rundtur i både Piteå och Skellefteå. Ask me! (A) Jag har sett älgar, skotrar  och "sparkar" Något man färdas på när det är snö. Det var ganska kul att åka sånna där saker med!
Ätit en massa gott, festat loss och badat. Sedan så tog tiden slut? Då var det dax att fara hem igen. Och det är aldrig kul. Men måste man så måste man.
Jag har nu iallafall kommit hem. avverkat mina 4 dagar på jobbet samt skickat iväg lite mail. Nu ska jag skriva lite till morgondagens inlägg. Sussa sött alla och en fortsatt trevlig helg!
<3---bokstAv---<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0