Semper fi

Idag är det en seg dag. Jag har ingen ork över huvudtaget. Men jag får bita ihop sista dagen innan jag får vara ledig. *GÄÄÄÄSP*
Ska ut i solen och njuta först. :*
Dagens text:
Tankarna snurrar i mitt huvud. Jag vet inte vad jag ska tänka på.
Din doft, doften som bara du har är speciell.
Dina ögon lyser upp vardagen.
När dina läppar nuddar mina kan jag känna närheten av någon.
Någon jag tycker om, någon jag ser en framtid med.
Jag vill veta vart det bär av. Jag vill kunna sätta ner min fot och säga att jag aldrig kommer att lämna dig.
Men vad vore livet om man aldrig fick kämpa?.
Guldet jag trodde rann mellan mina fingrar var egentligen du.
Det var först då jag knöt ihop näven och aldrig släppte taget igen.
Jag vill att du ska veta att jag väntar, rör mig inte ur fläcken.
<3---bokstAv---<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0