Bloggförändring

Då var ännu en vecka avklarad. Tiden flyger iväg, man hinner inte njuta av livet. Känns så iallafall. Men jag lever på. Dag ut och dag in. Efter att ha haft en bra avslutning på veckan så har jag nu städat klart min lägenhet och tvättat alla mina kläder. Men just nu känner jag för att flytta. Funderar starkt på att flytta ut från stan? eller? Jag vet inte, det är en sak jag får fundera på.
En vecka fullspäckad med jobb kommer nu att starta. 6 dagar blir det. Efter dte så är jag ledig den 21-26 och det är något jag kommer att se fram emot.
Just det, en liten förändring har jag gjort på bloggen. Vad tycks?

Bilder från helgen:

Kommentarer
Postat av: Mariam

Allt bra?

2011-01-09 @ 18:17:50
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0