Ut ur mit liv.

Jag skulle tagit mig till sängen men frustrationen tar över.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag får höra att det är någon som snackat skit om mig "ett rykte". Denna personen säger inte vem som sagt det eller vad. Jag vill inte tvinga ur någon någonting heller. Vem pratar om mig? Dessa människor hoppas jag att jag inte har på facebook, eller att jag hälsar på dessa människor. Då ber jag er att ta bort mig då vi tydligen inte har något gemensamt. Jag bryr mig inte vad folk säger om om eller om de snackar skit. Jag vet själv vad som är sant och inte så då kan ni nu fråga mig rakt ut istället? Sedan så kommer ursäkten att "nej men de känner dig egentligen inte så de vet ju inte exakt" Bull*hit! Jag tycker synd om dessa människor som lägga sig i andras liv. Jag har allt jag vill ha och de personerna är något jag inte vill ha med att göra. Detta är en anledning till att jag inte umgås med så mycket *gay* folk. Det är bara snack och blabla om varandra hela tiden. Jag blir både arg och besviken på er. Men om ni nu tyckeer att det är kul så varsågod. Forsätt om ni ser någon glädje i det. Jag har mina nära och kära som vet vad som är rätt och fel.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag ska leva livet vidare på det underbara sätt jag gör nu. Och till er som snackar. Sluta med fjortisfasornerna och VÄX UPP. Falska människor över lag kan söka sig till andra.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0