Torsdag

Idag jobbade jag sista dagen efter 6 dagar i rad. Nu ska jag Vila upp mig en dag då jag är ledig imorgon för att sedan jobba ytterligare 6 dagar. Yummi*
Tiden blir allr närmre min födelsedag, då jag fyller 20. Inte får jag planera något heller då madde ska fixa den dagen. HMM, får panik om jag inte får strukturera upp  allt så som jag själv vill. Så vi får la se. Försöker få henne att berätta för mig också. Men det går inte!!! Iaf 20 år :S ska jag vara ärlig så har har jag min 40 års kris känns det som. Kanske bosätta mig hos plastikkirurgen eller nått? GAHHHH xD
Aja...
Annars tror jag inte att det har hänt så mycket heller så det blir väl inte så mycket mer skrivandes nu. En Lugn helg med jobb och hemma mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0