Måndag och massa på G*

Idag är det måndag och det känns som att detta blir en kanondag. Likså veckan. En massa som ska planeras med mera. Eftersom till helgen flyttar jag troligtvis/antingen början på nästa vecka. Då jag lämnar eriksberg och beger mig till Centrum/Odinsgatan. Där jag ska påbörja ett nytt steg mot framtiden. Tack Emma Tauson som hjälpte mig med denna lägenheten. *Puss på dig* Jag kommer även att planera in mitt släktkalas som kommer vara den 20 mars tror jag om inte den 13:e. Jag ska planera en massa saker samtidigt som jag jobbar. Vilket jag för en gångs skull ser fram emot ** Ska också försöka ta mig till ikea på. fredag innan jobbet och kolla lite. Då gardiner mm behövs. Men annars ska jag vänta med inredningen* Detta var min start på veckan alla kära läsare.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helgen har också den varit bra. Blev städning av lägenheten samt utgång trotts att jag inte skulle. Men tack alla som medverkade till en fantastisk helg. <3


Kommentarer
Postat av: Mariam Storozjik

Lust att vara med i "dagens blogg" ?

gå in på min blogg och anmäl dig!

KRAM

2011-02-22 @ 19:27:53
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0