Adrian tycker till

Denna värld vi lever i kan ibland vara väldig konstig. Att en kille kan bli så svartsjuk/upprörd för att deras flickvänner umgås med en gaykille? Det är inte första gången jag hamnar i en sån här situation. Varför får man inte välja sina vänner själv? Att det ska vara påväg att ta slut pågrund av mig? Det är bara patetiskt. Ska jag isolera mig från vännerna pågrund av att det är på väg att ta slut mellan dom? Nej det tänker jag verkligen inte göra. Om de inte kan acceptera mig så fine. Och mina tjejkompisar ringer mig och är upprörda för hur deras killar beter sig. Det förstår jag. Skrattretande är det. Vi lever ju trotts allt i 2011 inte 1980. Sedan finns det ju dom som inte blivit sånna och accepterat våran vänskap och det ska dom ha ett stort plus på. Till och med att man blivit vänner med de killarna, mera sånna som er vill vi ha i detta sverige.
Så skärpning på er killar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------xxx
Idag så är det tvätt och packning som står på schemat. Och resten av helgen också. Trevlig helg på er alla läsare.
P.s Väldigt roligt att se att det blir allt mer och mer läsare. Statistiken ökar trotts att jag inte varit med i TV än.
"Sommar i sverige" Tisdag kl 21:00 TV3
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Xstasia

Jag förstår inte heller varför killar överhuvudtaget ska vara svartsjuka för att tjejerna umgås med andra killar. Tillit är A och O i ett förhållande.

Och en gay kille är ju det minsta hotet.

Lycka till med flytten!

Kramar

2011-02-18 @ 13:41:41
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Alltså, vad heter din kompis Linus som du har med i "Sommar på sverige" i efternamn? Har han någon blogg osv? o:

Skulle verkligen uppskatta svar. Sjukt mycket.

2011-02-23 @ 11:43:02
URL: http://celestica.bloggplatsen.se/
Postat av: Wendela Karlmark

Du och Linus är ganska söta

2012-07-25 @ 10:09:10
Postat av: Wendela Karlmark

Hej jag heter Wendela jag tycker att du och Linus är ganska söta

2012-07-25 @ 10:10:22
Postat av: Wendela Karlmark

Hej Adrian

2012-07-25 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0