Carpe diem

Idag har jag haft ännu en effektiv dag :) ! Flera vuxenpoäng till mig (A)! thihi. Allt flyter på. Vissa snesteg blir det men i stora hela så NICE! Idag har jag varit hos läkaren och fått medecin, blähh. Hunnit käka lunch med en underbar människa <3 , Jobbat och städat. . Madeleine är på väg hit nu och så får vi se vad som händer ikväll. :)






Dagens text by AdrianJ:

Varje dag tar livet en ny vändning. Antingen går det åt ena eller det andra hållet.
Varför detta? Varför är det så?
Är det gud, är det ödet som bestämmer?
Det vet man aldrig och kanske kommer man aldrig att få veta heller.
 Man söker sig nya svar varje dag, man får veta mer man får veta mindre!
För att få sina svar måste man chansa, man måste våga.
Man lever faktiskt här och nu. Inte då, inte sen utan NU.
Man ska fånga dagen, se den som att det är den sista.
Vara lycklig medans man kan.
 Det är jag, det är så jag fungerar.
Så många borde tänka.
Men sanningen är att vi alla tänker olika.

Vågar du, så vågar jag!




Trevlig helg alla underbara människor!

//AdrianJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0