Black heart

Febern stiger, nu ligger jag nog på 39 graders feber. Hmmm denna helgen är ju som alla andra fullspäckad. Massa att göra. Lite har man fått avboka pågrund av sjukdom. Men ska försöka att hinna med det mesta.
Nu ska jag krya på mig och bli frisk .

TREVLIG HELG

Jag tänker på dig <3 *bokstAv*





Dagens text by AdrianJ:

Leva livet? Ja det ska man alltid göra.
Om man inte gör det varför ska man leva?
Varför är man skapad?
Du är en ren skådespelare.
Jag har aldrig någonsin sett någon spela ett så bra spel som du gör.
Såret bränner, det gör ont.
Kan man inte förstå det?
Folk berättar att det inte vill såra andra men vad tror ni inte man gör om man får reda på
att man har varit någon j*vla gata i monopol som man vill köpa för att sedan sälja.
Alla har vi sårat, alla har vi svikit.
Men tänk innan ni gör något så att ni inte sårar igen.
Ni förlorar bara på det!


Kommentarer
Postat av: philip

så saaant!!! live your life but don´t mess with someone else life at the same time!!!

2010-11-20 @ 03:09:28
Postat av: louise

söt blogg ;)

2010-11-21 @ 21:00:01
URL: http://louiseager.blogg.se/
Postat av: louise

söt blogg ;)

2010-11-21 @ 21:00:07
URL: http://louiseager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0