The rose can cut your heart

Nu var det redan onsdag... Snart helg :). Jag hade planer för helgen som skulle innebära att jag skulle iväg från gbg men icke verkar det bli något av det :(. Hoppas det kommer en dag snart jag får åka. Lämna allt träffa vänner och inte tänka på något annat än dig.
Det blir väl att jag går på queer istället. Ska jag vara ärlig har jag ingen lust just nu. Men vad ska man göra alla är där och jag vill inte vara ensam.
Söker mig ut och dansar loss istället.
Imorgon fyller min underbara vän år. Det ska vi fira med dunder och brak :D. thihi

Love to you all <3 <3 <3



Dagens text by AdrianJ:

<3
Drömmarna om dig slutar inte.
varje dröm blir till en mardröm.
Varför?
Att något så underbart kan bli så illa.
Varför, varför?
Det är nog för att drömmar inte är verklighet.
Kan man inte byta plats?
Dröm blir till verklighet och verkligheten blir till en dröm.
När jag hör din röst, då ler jag.
När du kysste mig så fångade du mitt hjärta.
När du tog min hand, lyste hela världen upp framför.
När du la din uppmärksamhet på mig väckte du min svarta bakgrund till liv igen.
Jag kan inte sluta tänka, jag kan inte sluta tro.
Även om jag borde göra det så går det inte.

Jag går och lägger mig för att drömma igen.
Men jag låter mobilen ligga så nära mig ifall du skulle ringa.

Kärlek kan göra riktigt ont. Men det kan vara värt smärtan.
Låt dina drömmar bli till verklighet.

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte jag, jag kommer vara hemma :P

2010-11-24 @ 19:06:18
URL: http://gbganna.blogspot.com
Postat av: Alexander Burman

Fin du är!

2010-11-26 @ 16:36:44
URL: http://alexanderburman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0