Inget finns att hämta eller lämna.

Mitt huvud är förvirrat. Mitt liv är som en berg&dalbana. Det går upp sedan går det ner. Man försöker hålla en jämn nivå men det funkar inte. Man försöker och försöker med allt. Men men man hittar inte det rätta knepet. Måste man plugga till det eller? Isåfall LÄR MIG? Jag kämpar för de flesta, jag är en krigare som aldrig ger upp. Jag har energi som ingen kan ana. Min kämparglöd och vilja är min styrka. Men vad är det som går snett? Ja det kommer jag nog aldrig att få veta. Jag ska hitta kärleken, Jag ska vinna det som min mage och mitt hjärta tilltalar mig.


Blablabla.


Jag tänker på någon....... vad ska man göra?

Work it out.



//AdrianJ


Kommentarer
Postat av: Pelin

Gullig blogg :D

2010-11-04 @ 21:33:08
URL: http://peeliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0