An Angel Without Wings Never Fly Alone

Att man aldrig blir frisk. Jag har nu varit sjuk sedan i torsdags. Kanske var dags. I helgen har jag bara vart hemma och kurerat mig inget festande. Måste säga att det är en otrolig känsla att inte ha festat. Lite effektiva saker har jag allt hunnit med. Som städat, umgås med lite folk. och levt livet helt enkelt. Nu ska jag snart gå och lägga mig då jag ska upp och jobba imon igen! YEEII!
Love to u all <3
Dagens text by AdrianJ:
  • Jag vill känna närhet med någon. Kunna vakna upp och somna in tillsammans med någon man älskar.
  • Och inte 1, 2 eller 20 år utan livet ut.
  • Tills att det är ens tur att lämna livet för att gå vidare.
  • Jag är inte rädd för döden men jag vill kunna dö lycklig och det vill jag göra tillsammans med någon.
  • Hur kan det vara så svårt?
  • Varför ska det vara så svårt?
  • Kanske ska det vara svårt för att det är något så värdefullt.
  • Att inte kasta bort allt för att tiden pressar en.
  • Att avvakta och se vart livet tar en.
  • Det kanske inte blir som man vill men då har man iallafall försökt, försökt att älska någon.
  • Försökt att bry sig om någon.
  • Försökt att vara lycklig.
  • Försöka ska man alltid.
  • Tålamod är det som ger en svar, svar på sina gåtor och funderingar.
  • Livet är hårt men det mjuknar förr eller senare.
    Hellre vill jag leva en dag lycklig än ingen dag alls.
  • Så våga chansa, våga försök.
  • Ge inte upp, även om det verkar så. Det gjorde inte jag.
  • Och här står jag som en helt ny människa i en helt ny kropp.
//AdrianJ

Kommentarer
Postat av: philip

you are so great <3<3<3

2010-11-22 @ 03:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0