Angel says no

Idag har det varit massa jobb som vanligt. Känns som att jag inte hinner med ngt annat. Hoppas att tiden går fort så jag kan ge svar. Främst åt mig själv. Fick också reda på idag att det blir ingen jul här. Mamma jobbar syster ska kanske göra något annat? Pappa vet ej, han verkar inte gilla den. Andra året i rad som det inte blir av. Detta är ju verkligen kul. Ska man sitta hemma och inte göra ett piss? Jaja vad ska man göra? Saknar tiden när man var mellan 1-10 år då allt verkade så enkelt. Då man byggde snögubbar trodde att ens kusin var jultomten, kollade på kalle anka. Gick i skolan och blev glad för att man kunde 1 plus 1, När man lekte med sina vänner och var hemma med familjen? Om det kunde vara så enkelt idag.

Det bor en ängel inom varje människa <3

 

man ska lyckas göra det bästa av situationen och leva här och nu. Mitt ordval jag brukar använda: 
You have to live here and now. Beacuse today can be the last day


 
Dagens text by Adrian:
 .

Vad händer, vad sker? Det vet man aldrig förs än det händer.
 Eller till och med inte händer.
Vad vill du, vad vill jag?
Ska man fortsätta bygga?
Ge mig liv ge mig svar.
Ska man bygga muren så högt och kanske få den riven så att man faller ner och måste börja på nytt?
Nej jag ska kämpa för att ha den uppe.
Jag ska övertyga, jag ska vinna.
Jag ska visa att jag vågar, vågar du?
Man kan bara övertyga inte tvinga, det är den bittra sanningen.
Så jag ger nu dig frågan:
Vågar du?


Kommentarer
Postat av: Mariam

Händer det nåt kul idag då? :D

2010-11-14 @ 13:20:57
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Mariam

Vill du delta i "dagens blogg" hos mig?

Kolla in min blogg då! :D



Kramiz

2010-11-15 @ 21:31:26
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0