A winner never gives up

Jag vill göra en sak glasklart för alla:

Att man blir trött på vissa bögar. Ja den saken är klar. Man går ut med sina vänner för att ha kul och festa. Inte för att folk ska vara på en och försöka med allt. Jag har förståelse om det är en gång och jag bekräftar att jag inte vill. Då ska ni inte hålla på mer för den delen. Jag älskar att träffa nya människor men inte folk som kladdar på en bara för att de vill en eller annan sak?. Jag vill med detta inlägget bekräfta att jag gillar inte sånt och vill inte heller att någon ska försöka. Jag lever mitt liv, vill tillbringa det med någon. Om jag träffat någon eller inte så spelar det ingen roll.
Se men inte röra som man kan säga.

SEMPER FI

Så snälla låt mig vara om jag säger nej :)
Bli min vän istället.

Nog om det nu vet ni ;).



Dagens text by AdrianJ:

Det pirrar i magen ännu.
Det var ett tag sedan sist. Men det står sig.
Jag ser mig i spegeln varje dag. Och vad ser jag?
Jag ser dig, Dina vackra ögon som lyser.
Jag kan höra ditt skratt.
Jag smällter. Mitt hjärta värmer upp mig i vinterkylan.
--------
Om våra hjärtan tävlar så vet jag en sak.
Båda kommer att vinna.
Drömmarna om dig försvinner inte.
Varje natt blir till en mardröm för att det inte är verklighet.
Du förklarade en sak för mig.
Sluta drömma och gör verklighet av saken.
Det ska jag.
Jag jobbar på det.
Det kanske är en lång väg, men den vägen är jag beredd att gå.
Även om jag inte kommer fram.
Så är det en bit.
Du lyser min vardag, du får mig att inte känna mig ensam.
Du får min vardag att bli enkel.

-----Du vet vem du är-----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0