Måla upp drömmar och gör dom till verklighet^^

Idag har jag hunnit med mycket och lite. Planering av veckan. För imorgon smäller det. Då börjar jag mitt nya jobb. Jag har nog inte varit så glad för ett jobb innan. Nya prover har jag med tagit hos läkaren. Skulle vara där imorse men tog en tur med bilen till kvällsmottagningen istället. Nu ska jag vänta på ytterliggare provsvar innan jag kan vara lugn igen. Jag ser ett ljus i livet. Nu går mycket framåt. Det enda som saknas är mitt livs största kärlek^^. Det kommer när det kommer,, det är prio ett just nu. ^.^

Dagens text by AdrianJ:

När jag tänker på dig.
Så ser jag ett ljus, ett ljus som gör mig glad. Värmer hela min kropp.
Därför har jag inte slutat tänka.
Jag börjar måla upp en framtid. En framtid som jag ska göra verklig.
Det handlar inte om att jag vill bli ensam lycklig.
Utan jag vill att båda ska vara lyckliga.
Båda ska se en framtid.
Jag ska kämpa, måla ditt ansikte varje kväll. Lyssna på dina ljuva toner som sakta flyger igenom mitt huvud.
Jag följer mitt hjärta och min magkänsla och den har sagt sitt...
--^^Du vet vem du är^^--
--**bokstAv**--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0