Nytt år nya utmaningar

Nu sitter jag på Arlanda och Börjar skriva lite. Jag vet inte vart jag ska börja det har hänt så mycket på så få dagar. Jag är iaf snart hemkommen till min lägenhet i göteborg. Detta året firade jag nyår i Piteå. Något jag inte kan säga att jag ångrar alls. På torsdagen så ankom jag till Luleå vid 10 tiden. Där Alex mötte mig och det blev efter det ett besök i Luleå och Piteå för att se städerna och jag måste säga att fruktansvärt fint är det där uppe. Middag efter det. Fredagen, självaste nyårsafton var det en festande natten lång såsom lördagen slutade. Söndagen var en mycket lugn dag, vi fick besök av Alex mycket trevliga föräldrar. Måndagen är nu här då jag har tagit till vara på dessa fem dagar som jag fått spendera uppe i norr. Jag vill tillbaka. Att man kan sakna en person så mycket när man inte ens åkt att ha fått chansen att träffa dig igen och längtar redan till nästa gång. Så fort han lämnat av mig på flygplatsen fick jag ringa Madde och få lite stöd, då tårarna kom? Men jag hoppas jag får se dig väldigt snart igen. Jag känner mig trygg, jag kände mig glad. Mycket mysigt och trevligt har jag haft det i Piteå, även fått träffa några underbara nya vänner där uppe. Nu ska jag drömma mig tillbaka till Piteå i hopp om att saknaden kan bli lite mildare. 
Sammanfattning: Ett väldigt bra avslut på året. Men även att det nya har börjat bra. Och hoppas det går framåt nu med.
Men i det stora hela så är det också skönt att ha kommit hem med <3 


Jag och Alex
Elin och Jag

Nina och Alex

Jag och Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0