Life is just a game. You have to play it right.

massa jobb denna månaden. Det är frestande, idag jobbar jag 9-20 liksom samma imorgon!
Febern stiger, ont i halsen och hostar som jag vet inte vad. Jag vill bara hem och sova. Men det är några timmar kvar. 
 Nästa vecka är jag ledig i 3 dagar skönt. Vad händer? hmm får se hur allt blir.





Dagens text by AdrianJ:

Man brukar säga att gräset är mycket ljusare på andra sidan.
Men är det verkligen så?
Nej jag tror till viss del inte på det.
Okej det kan hända.
Men hur tar man sig till andra sidan?
Vad är det igentligen som hindrar en?
 
Livet är bara en lek, Du måste bara se till att spela spelet rätt.
Fuska inte då förlorar du. Fuskar någon annan?
Spela rätt då vinner man i slutändan.
Fair play!


//AdrianJ


Kommentarer
Postat av: philip

if everybody played fair play it woulden´t be a game;) why play a game when you can live on your own???

2010-11-18 @ 03:28:04
Postat av: philip

I mean why schould you be in everybody else game when you can be in your on game?!?!

2010-11-18 @ 03:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0