Bloggtorka!

Hej!
Jag önskar att jag kunde ha bloggat lite mer än vad jag har gjort det senaste men jag har inte direkt haft tid till det. Men nu ska det bli bättre med det. Så ni inte blir allt för besvikna på mig *hihi
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den senaste veckan har varit hektisk. Jag har dock inte jobbat, men det har vart finbesök. IKEA<3 och födelsedag med mera. Därför har jag inte riktigt känt att jag hunnit att blogga som jag kanske vill. Inrett och byggt upp nya möbler i lägenheten. Men nu börjar det att ordna upp sig med det mesta och nu är det till att se det nya livet framför sig.
Jag vill också tacka ALLA mina underbara vänner som vakade över mig på min 20-årsdag. Ni är mer än guld värda!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det jag kan säga till er mina läsare är att jag nu kan känna mig officielt lycklig. Mitt liv är på väg åt rätt håll när det gäller allt. Mina närmsta påstår att det var längesedan jag var såhär glad. Och ja, det kan nog stämma för jag själv som person känner det. Nu ska jag inte babbla på för mycket för att kunna berätta lite mer imorgon (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0