Lördag och melodifestivalen. (Söndag)

Jaa efter en tung natt ute på krogen så är det var det lördag och jag orkar verkligen inget alls. Jag hade planer på att vara hemma och kolla på melodifestivalen. Men istället så tog jag på mig kläder och åkte till Bee bar, tog ett par öl för att sedan fara hem igen. Då kom jag på det att det var ju uppträdande på Gretas och svängde förbi där på vägen hem. Riktigt bra drag var det där men orken fanns inte kvar. Så efter att uppträdandet var slut tog jag mina saker och åkte hem. Det var skönt att inte supa till det för en gång skull. En tidig hemgång och inte så full.
Jag har nu bestämt mig för att jag ska strunta i att gå ut på ett tag förutom vid speciella tillfällen så som födelsedagar etc. Jag ska börja ta tag i mitt liv och göra något åt det skapa den framtid så som jag egentligen vill ha den, orkar inte allt festande det är inte lika kul längre när man går ut så ofta. Samma folk, samma musik allt går bara i repris.
Melodifestivalen i korthet:
Jag kan säga att jag är inte förvånad alls på hur svenska folket röstar. Ska jag vara ärlig så skäms jag ibland för att vara svensk i melodifestival sammanhang. Aja det är bara början man kan ju hoppas att de skärper till sig.
Mina favoriter var: 
Jenny silver
Danny


Ska också tillägga att jag SAKNAR en person väldigt mycket.
Och du vet vem du är**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0