Kvällens bloggande

De senaste dagarna har jag fått göra en hel del. Jag har bland annat tagit mått på lägenheten skrivit kontrakt, packat och börjat städa. Imorgon ska jag fortsätta packa städa, och så ska jag planera flytten lite mer. ^^ På fredag blir det att jag åker till IKEA med min mor för att köpa in en ny säng, kanske hinner vi köra lite av grejorna så att det blir mindre i helgen. Planeringen av inredningen går också bra och ett "stort" steg i livet är på väg att hända. Det är något jag verkligen saknat och som jag ser fram emot en framtid med dig*
Du fick min själ att smälta från första dagen.
Först var jag rädd för att satsa.
Jag tog steget längre och såg dörren du öppnade.
Du såg mig för den jag är.
Du har fått mitt hjärta att slå för dig.
Jag har haft motvind men mycket medvind också.
Jag ser en framtid tillsammans med dig.
Jag ska satsa.
Du sa till mig "Lev Drömmen"
Och det ska jag göra.
~Du vet vem du är~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0