<3 <3

Nu ska jag göra en total förändring på bloggen. Beräknas att vara klar i slutet på november :)


 Du gjorde det där lilla extra. Ingen har tidigare gjort det.
 Hur är det möjligt?
Är detta verklighet eller är det en dröm?
Om det är en dröm så vill jag inte bli väckt, är rädd att någon ska ta tag i mig eller ens bara nudda vid mig så att jag ska vakna.
Men nej jag drömmer inte. Detta är verklighet?!
Kukongerna i min kropp har spruckit och det kryllar av fjärilar i magen. Lycklig?
Hellre lycklig en dag än ingen dag alls!
Sånna har jag haft några, men att skaffa sig några till hade inte varit fel.
Livet är en gåta det gäller att våga gissa och svara rätt.

Love
//By AdrianJ

Nu ska jag jobba 08:00-15:30, och det är en kort dag idag. Sedan blir det in till stan och köpa en ny laddare till min data :O ! Som har pajjat utan data vet jag nte vad jag ska ta mig till?!?!
Efter det blir det lite work out hemma samt god mat :3. 


ha det bra alla läsare !!

//AdrianJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0