Nightmare

Dagens text by AdrianJ:
Mardrömmar är något vi aldrig blir av med.
Men varför är det sällan lyckliga drömmar?
Det vet vi aldrig.
Kanske får vi aldrig veta.
Huvudsaken är den att vi lever i verkligheten.
Drömmar är bara något obehagligt.
Något som aldrig stämmer överens med verkligheten.
Jag är rädd för att somna.
Tänk så vaknar man aldrig ur mardrömmen?
Den förföljer mig.
Lever mig in i verkligheten istället.
Följer mitt hjärta.
Dina läppar ska aldrig sluta röra vid mina.
Dina armar ska inte släppa taget.
Om du kunde förstå hur du slet mig ur drömmen med bara din blick.
Hur gjorde du det så lätt?
Kan man?
Ja tydligen.
Kunde aldrig tro mina ögon.
Satt länge och grubblade.
Jag skrev, skrev och skrev.
Orden tog aldrig slut.
Varje gång jag läser, så påminns jag.
Jag vill inte drömma längre.
Jag gör från och med nu min dröm till verklighet...
-----------------------------------------------
När det finns en vilja, finns det en väg.
Du väljer.
-----------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Marina

ohhh....vilken underbar text!

Kram

2010-12-02 @ 07:12:21
URL: http://lady.marinamoravcevic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0