Open your eyes

Jag ser en dag. Jag ser ljus. Jag öppnade ögonen. Och där stod du. Du fick allt att lysa upp det mörka runt omkring. Att det kunde vara något så underbart att se på. Det där ljuset kom på en sekund? Varför så fort? Det bryr jag mig inte om. Mitt hjärta bultade som aldrig innan. Du var droppen i havet jag alltid letat efter. Jag vill känna. Jag vill höra. Jag vill se. Jag vill kunna ge dig det där lilla extra ingen annan än jag kan ge.  Överlåta mitt trasiga hjärta så att du kan hela det igen. Lära känna mer. Få mer svar. Kunna känna en vacker dag att du har ansvaret för mitt hjärta. Låta våra hjärtan värma varandra. Kunna känna den här känslan att man faktiskt inte är ensam längre. Och att man aldrig blir ensam igen. Lindra smärtorna som kommer. Trösta dig när det är jobbigt. Se dig djupt in i ögonen och säga att jag alltid kommer att finnas här. Vägen kan vara lång. Den kan visso vara kort. Men då möts vi halvägs. Jag ser vägen. Jag har börjat gå. Jag ser dig som den person du är, men jag ser inte om du börjat att gå. Vägen har hinder, det finns stopp. Men dom ska jag ta mig runt. Annars finns det inget att kämpa för.

Ge mig åtminstone en minut så att jag kan visa dig.

Det enda jag ber dig är att öppna dina ögon.




----Du vet vem du är----





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0